StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fotbollsträning

Frureinhold.se / 07 Juni, 2012 - 12:07 / Shopping

Ja om jag skulle sammanfatta gårdagen. Jag måste erkänna att jag var lite nervös innan, eller mer taggad. Visste ju inte vad jag skulle möta, snälla tjejer, taskiga tjejer osv. Självklart trodde jag inte att de skulle vara taskiga, men alla ni tjejer som läser min blogg vet att tjejer är tjejer. Anyway, vi började med lite lättare träning och coachen instruerade jätte bra så att man hängde med. Fick även träna på att lära mig alla namn vilket var svin svårt. Men det kommer.

Vi fick även träna nickning och dubbelnick. Självklart fick jag en boll på näsan Haha. Sista övningen var straffar och jag tror lätt att jag slog rekord på att träffa målvakten :p några bollar gick såklart in men 80 % gick nog utanför eller på målis. Måste köpa en boll och hå ner och träna placering. Kroppen höll ihop bra och det enda som gjorde ont efter träningen var min högra fot som värkte nått så in i. Men annars gick allt bra, ingen träningsvärk att tala om än, men den borde smyga på snart :D


Postat av: feztis

Låter inget kul med foten :S

2012-06-07 @ 18:49:08
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Emelie

åh va roligt det låter att du börjat spela lite fotboll igen..

Det måste jag också göra (nån gång)..

Va det ett korplag som du spelar med? Kram

2012-06-07 @ 20:02:42
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: