StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Busfia

Frureinhold.se / 11 Juni, 2012 - 19:15 / Hailey

Nu sover hailey och jag sitter i soffan och tar igen mig :) det har varit full rulle hela dagen lång. Men en helt fantastisk dag, har färgat håret i två olika färger och blekt det på vissa ställen. Blev super nöjd, låter som mer drama än vad det set ut men jag är super nöjd. Alldeles perfekt. Vi fick fotat naemi, jätte nöjd med resultatet, dock oredigerade kort då min dator är på reperation still. :(

Ikväll är det fotboll vilket jag ser fram emot nog time :D hoppas verkligen att det går bra för Sverige, det hade varit så otroligt roligt. Kan inte 2012 bli ett svenskt år?!?!?! :D

Här kommer kort på hailey, laddad !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: