StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

thorskogsslott

Frureinhold.se / 18 Juli, 2012 - 17:07 / Foto

jag är i himlen :p haha nä inte riktigt men thorskog tog mig med storm, såååå himla fint ! jag hade lätt kunna tänka mig att flytta dit, bo i ett slott med all dess historia. Vackra målningar, spökliga vinkällaren, minnen, händelser, spöken osv ;) Jag har alltså varit där med ett brudpar som gifter sig där 6 oktober och jag skall fota deras dag. Mycket ansvar och jag skall medge att jag är riktigt taggad. Fick vara med idag och reka stället och även vara smakråd och komma med lite tips. Jag konstaterade idag när jag kom in på slottsgården i min fina rödavita klänning, snygga klackar, perfekt hår och mammas killer bag att jag vill bli en weeding planer. Kommer inte att bli det, men jäklar vad jag kände mig cool. haha. Nä men kände mig så classy, fin på nått sätt, grät när jag lämnade tillbaka väskan :p den är så sjukt läcker. Michael kors all over the place. Jag är allafall väldigt glad över att få vara endel av deras dag och jag tror den kommer att bli helt fantastisk !! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: