StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ricinolja

Frureinhold.se / 07 Juli, 2012 - 23:07 / Shopping

Jag har hört så himla mycket om den här oljan, Bla att man kunde dricka den innan fl för att snabba på. Massa myter om hur detta skall få hår att växa fortare osv. Jag som går på allt vad myter heter ( åt ju liksom ananas tills jag fick sår i munnen för att få igång fl) har ju köpt en liten flaska. Dock inte så mkt i syfte att få längre hår ( kanske ) utan mer fylligt. Jag var rädd innan att jag skulle ha problem med att oljan inte gick att få ur. Men med tips från en blogg om att lägga i oljan och sätta på en påse. Låt verka i 30 min och sen massera in schampot innan man hoppar in i duschen och sen schamponera en gång till när man väl duschar för att slippa klet. Har provat nu 2 ggr och mitt hår är underbart. Inte fylligare eller längre, men otroligt volymigt och såklart lent som siden. Det är så olika dethär med produkter, både till hud och hår så denna känsla jag har kanske inte ngn annan har. Men jag tycker om det jag känner. Får se om jag får fylligare hår eller ej. Håller även på med ett experiment, men det håller jag lite hemligt än ;) skriv gärna era erfarenheter av ricinoil :D


Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Ricinolja är verkligen toppen för håret! :)
Gillar din blogg skarpt, ska bli kul att följa er och lillan :)

2012-07-08 @ 12:53:04
URL: http://majbebis08.blogg.se
Postat av: Linda

Hej!!! Hur gör du med oljan, lägger du i hela håret eller bara i hår botten eller hur funkar det:) har oxå införskaffat mig en flaska!!

2012-07-11 @ 10:24:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: