StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Heppo.se

Frureinhold.se / 10 Juli, 2012 - 10:14 / Shopping

Jag verkligen älskar denna sidan när det kommer till skor. de har inprincip allt och till bra priser stundtals samt att frakten tar 1 sek :p okej kanske inte 1 sek men de levererar riktigt snabbt och bra. Jag köpte ju ett par sandaler till hailey där för ett tag sedan. Fick 50 % tror jag så istället för att hennes morfar köpte dom för 699 :- så fick han som sagt 50 % :D awsome. Håll utkik efter super reor och fynda nu när sommaren är här :p för visst är den på g? jag måste allafall hoppas det för jag orkar inte mer regn !! 
 
mini dilba noel är det hailey har !! super söta och riktigt bra för hennes mini fossingar :) finns i st 18 med vilket är bra :) letade ihjäl mig efter sandaler i st 18, nästan omöjligt, allafall i det utförandet jag ville ! men till slut så efter mycket letande hittade jag dessa och som dessutom då var 50 % på :D just my luck or what :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: