StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

canvas

Frureinhold.se / 28 Juli, 2012 - 09:49 / Shopping

Som ni vet beställde jag en canvas på hailey för ett tag sedan och jag älskar tavlan. Den är klar, snygg och riktigt bra gjord. Även priset var ju helt otroligt då jag fick 70 % rabatt. Nu finns samma erbjudande och jag kan av helt mitt hjärta tipsa om detta erbjudande för ni kommer inte bli besvikna. Min kompis johanna beställde den mindre varianten fast flera och dom var helt magiska så nu skall jag beställa 2 st sånna att sätta brevid den stora. Så passa på att trycka ett minne för livet !
Klicka här eller på bilderna :)
Få en av dina bilder upptryckt på Canvas hos Printerpix -71% 

Postat av: Renata

Fantastiskt fint kort! Har försökt få till ett liknande på min lilla tös men jag får nog vänta ett par månader till så hon kan hålla upp huvudet lite bättre =)

2012-07-28 @ 18:18:34
URL: http://renatas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: