StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

10 månader

Frureinhold.se / 09 Juli, 2012 - 11:51 / Hailey

Imorgon är min/vår sessa hela 10 månader och jag kan själv inte förstå hur snabbt tiden gått, men även långsamt. Jag har njutit, gråtit, skrattat, suckat, varit orolig, förtvivlad ah nästan alla känslor som finns. Men resan är fantastisk, att få vara med och se sina barn lära sig nya saker, att se sitt barn göra bus om och om igen. Jag är redan sugen på en till, men det kommer att få vänta. Men man märker hur den biologiska klockan spelar en ett spratt :p jag är nog inte ensam om att sitta och tänka på nästa barns namn, jag kommer på massa kluriga namn och robin suckar haha :p så spännande att se om det blir en tjej eller kille haha redan 4 år för tidigt börjar jag tänka på det. För mycket fritid?? tror det. Här kommer allafall lite milstolpar som våran tjej kan :)
 
  • hon kan krypa i en väldig fart
  • stå själv, men inte gå
  • sätta sig upp från liggande
  • säga mamma, pappa, peka, cy (macy), vovo, titta, tat tat (tack tack) dadada och lite andra läten :P
  • peka på lampan
  • vinka
  • klappa händerna
  • ställa sig upp från sittande
  • sover hela nätter
  • älskar att borsta tanden (själv)
  • äter det hon får, clementin är favorit just nu
tror att det var det hela, alltid små saker man glömmer, men nu dröjer det nog inte länge innan hon kryper :) redan full rulle här hemma och hon en jäkla vilja !! lik mamma?? dem säger de allafall :P
 

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Visst är det härligt att se alla framsteg dom små liven gör :) Och från det första framsteget tar det ingen tid alls till nästa :) Dom kommer så tätt inpå varandra att man inte hinner med :)

2012-07-09 @ 12:22:17
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se
Postat av: Fröken M

Hon är ljuvligt söt er lilla prinsessa :)

2012-07-09 @ 21:19:30
URL: http://frokenmela.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: