StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vårshopping

Frureinhold.se / 07 Januari, 2012 - 19:15 / Shopping

efter mitt goa bad med hailey fick jag lust att beställa lite vårsaker :p Ut med det blåa ''sjö'' stuket och in med lite rosa romantiskt :D Är verkligen tillbaka i mitt rosamood igen vilket är underbart :D har varit lite off till det ett tag innan hailey kom, men nu är jag back on track ;) Det blev såklart lite till hailey med, så himla skoj att beställa kläder till henne :D allt är så sött !! Jag hade själv gärna beställt lite vårkläder, men jag väntar på versage for HM som kommer ut nu i vår :D skall vissta vara amazing clothes !
Lottarnuutenpraktisksakisammarbetemedjollyroom.sepassartilldesmåsötnosarna!!
http://mizztang.blogg.se/2012/january/utlottning.html#comment
kram:)
nice nice nice !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: