StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

uppdatering

Frureinhold.se / 02 Januari, 2012 - 22:09 / Foto

av mitt januari inlägg, jag blir så trött på alla ???????? men självklart drack jag inte alkohol om jag misstänkte att jag var gravid, vad tar ni mig för ?! :P Jag började misstänka tis-ons att ngt inte stämde när min mens inte kom och efter det ingen mer alkohol :) så nu har vi rätt ut det !
snyggingar ;) iår har vi en till snygging med oss ;)

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, lycka till i tävlingen nu :D



Tack så mycket! Fina bilder!

2012-01-02 @ 22:42:24
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nu läste jag din svarskommentar. Ditt svar var uttryckt på ett ganska omoget sett tycker jag.



"jo men självklart dricker jag när jag tror jag är gravid, daaaah !!"



hade räckt gott och väl med resten av det du svarade med.



Det är väl ändå inte konstigt om man regarerar när du skriver att du trodde du var gravid, och sedan ser en bild där du dricker alkohol? Jag tycker det är mkt mer fel på dem som INTE reagerar på en sådan sak. Vi kan ju inte veta om du var säker på att du ville behålla barnet eller inte, eller hur? Så vitt vi vet kanske du inte alls ville ha barn just då, och drack för du inte planerade att behålla. Vi kan ju bara gissa, eftersom du inte förklarade situationen i ditt blogginlägg.

2012-01-03 @ 15:38:47
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: