StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

smakisar

Frureinhold.se / 11 Januari, 2012 - 14:44 / Hailey

Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner :p Har hunnit dammtorka hela huset, tvätta toaletten uppifrån och ner, vattnat alla orkideer, dammsugit, tvättat, bytt sängkläder hos macy och varit ute på en promenad och såklart fixat stallet :p haha inte konstigt att jag är helt slut :) Men nu sover hailey sen ngn timma tillbaka och jag fick just se att det även är skidskytte på tv:n :) Men åter till överskriften, jag har nu gjort egna smakisar till hailey och hon fick smaka på 1/2 tsk potatis smak och 1/2 tsk palsternacka :) Hon var lite fundersam när hon fick in palsternackan i munnen men svalde och med potatisen var det som hon inte gjort anant :) slank ner och sen fick hon ersättning :) hon fick även 3 st tsk med vatten som hon svalde glatt. Det är en helt ny värld som öppnar sig nu när hon skall få börja äta mat :) gjorde även lite extra smakisar som jag fryser in i små is kuber :)
himla smart :) nu får vi se hru hon reagerar på detta, lilla tjejen :) nu går det i en himla vart asså !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: