StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

robin julklapp

Frureinhold.se / 13 Januari, 2012 - 16:48 / Shopping

nu sitter jag här i min ensamhet, första gången på hela dagen som jag får tid att sitta ner :) Har fan hållt igång hela dagen. Först kom veronica hit och hämtade mig vid 11.10, sen åkte vi och hämtade haileys gammelmomor och efter det styrde vi mot torp. Bilen var på service, robin körde in den på morgonen och åkte sen till stan. På torp kollade vi ut ett par glajjor till lillan. Det blev ett par yyyyyyber snygga prada brillor !! funderar på att dränka henne och sno dom ;) nädå, men hon var skit snygg i glasögon !! Jag shoppade loss på pondus, det blev ett par replay jeans, en tunika från twist and tango, ett par goa strumpor och en fin halsduk :) allt som allt gick det på 3400 :- 50 % på allt så blev det 1700 :- awsome !! Efter torp stupade hailey som en slagen hjälpte och då kördes vi till hedin bil där vi hämtade min bil och jag åkte till skogslyckan för att hämta ut självgående dammsugan och ett paket i från HM :)
inte så bra bilder på jeansen kanske :) men dom var super fina !!
my new lover ;)

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Jättefina kläder!! =)

2012-01-13 @ 20:56:21
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: alltombarn

Hej

Undrar om robotdamsugaren fungerar bra? Är du nöjd med den? Jag skulle också vilja köpa en sådan men är inte säker om den ska svara mina förväntningar.

Tacksam för ett svar

MVH//

2012-03-26 @ 00:57:52
URL: http://alltombarn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: