StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

busfrö

Frureinhold.se / 30 Januari, 2012 - 06:46 / Hailey

Sitter och har just skrivit av mig en massa bajs :D munnen ren och sitter och studerar hailey bus som sitt/ligger i sin babysitter efter att ha fått frukost. hon kan numera hålla den själv, med lite stöd av sin nalle :p haha hur sött so helst, kan fota det senare ! Vi har börjat med gröt kl 09.00 och sen ersättning igen vid 12.00 tiden och sen middag vid 17.00 :) kul att börja väva in lite mat. Hittils har det gått bra, inga magincidenter, det enda är att hon blivit lite mer fastare i magen, men det är ju rätt logiskt :) Vi skall snart gå och lägga oss igen, försöker bara hålla henne vaken en liten stund så vi kanakse kan sova ytte pytte lite längre än tidigare i veckan ;) jag är en slöis ! Idag väntas att ta hand om den tvätten som är tvättad och sen pilates i eftermiddag, fy jag kommer gråta när passet är över, svin jobbigt. Jag skall även ta min fina hund på en promenad, hon var så glad och busig igår när vi kom hem :) Hailey har btw lärt sig att rulla från rygg till mage och tvärt om, haha håller på fram och tillbaka och skrattar :p going !! just n ligger hon även och drar i sina fötter, va hände på bara en vecka ? har fått hem en helt ny bebis !! mysigt :)
gladaste tjejen i stan !!

Postat av: Bella

Hmmjo men fortfarande samma sak ;)



Ja du e inte ensam, våren e så välkommen nu!

2012-01-30 @ 09:12:48
Postat av: karin

hej :) jag har följt din blogg i närmare ett år tror jag. jag har vid ett flertal tillfällen sett att du lägger upp bilder från mexiko. min sambo och jag funderar på att åka dit i november - det verkar vara väldigt prisvärt. hade varit kul om du kunde skriva ett inlägg om hur ni bokade, charter?, vartifrån ni flög (landvetter?) kostnader osv. ni kanske gjorde någon rolig utflykt eller liknande? :) många säger att det är fraligt i mexiko, vad har du att säga om det?

2012-01-30 @ 11:00:06
Postat av: En chic mammas bekännelser

hej karin



roligt att ni skall dit, vart i mexico ska ni ? jag älskar mexico och kommer helt klart åka dit snart igen :) hailey får bli lite större först. vi bokade flyg för sig och hotell för sig, satt länge på flera sidor som hotells.com, booking, flygresor.se osv för att hitta billig med bra resväg. Vi åkte ifrån landvetter-london-miami-cancun :) funkade kanon och inga direkta väntetider att tala om :) vi åkte iväg och snorklade, dök, besökte maya tempel. Som turist är du väldigt skyddad sålänge du inte ger dig på att köpa knark etc. det går poliser, militärer etc med laddade skjutvapen, men det är inget man behöver oroa sig för. Jag kände mig aldrig otrygg, det är ett plus om dy kan lite spanska, men engelska funkar också. Vi gjorde nog slut på 50 000 där nere men då skämde vi bort oss ordentligt :)



hoppas att det gav dig lite



kram

2012-01-30 @ 11:24:23
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: karin

tack för tips! :)



har kollat lite på apollo... de reser till mexiko från arlanda. ca 21 000 för 2 veckor och all inclusive på 5-stjärnigt hotell i två veckor. det är i tulum och har spa. var bodde ni? var ni där i nov-dec?



hur länge var ni där? hade ni all inclusive?



kram

2012-01-30 @ 12:09:25
Postat av: En chic mammas bekännelser

okej :) vi bodde i playa del carmen som du kanske vet, mer centralt. Finns massa fina hotell utanför playa med all inclusive spa osv, vi valde dock bort det då vi kände att centrum lockade mer :) men jag tycker ni gör ett bra val :) kan du skirva sen när ni kommer hem vad du tyckte :D vi var där nov-dec vi va där i 3 v :) hade inte all inclusive, men bodde mitt på stranden så vi åt frukost, lunch, middag och kvällsmat ute :) inga direkta kostnader att tala om :)

2012-01-30 @ 15:03:50
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: