StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trött

Frureinhold.se / 13 Februari, 2012 - 07:44 / Hailey

Inatt har nog hailey drömt endel för hon har pratat i sömnen :p inte gråtit elelr så men ett jädra babblande som resulterat i att hon vaknat  lite då och då. Vid 03.45 gick vi upp och åt lite, sen ner i sängen igen somnade om och efter 1 h började hon babbla igen haha :p Så vid 06.00 lyfte jag över henne till vår säng så kollade vi på ponnyakuten och lite andra youtube klipp för barn :) Nu sitter hon i sin babysitter och har nyss ätit frukost och jag har med slängt i mig en macka och oboy :) tänkte vänta ut henne tills hon gnuggar de små blå ögonen och sen gå och lägga oss en stund till :) Hoppas att hon sover allafall 2 h :D Jag hade egentligen tänkt gå på öppna idag, men frågan är om jag orkar. Får se vad tiden säger när vi vaknat :) Tänker allafall ta en promenad senare !
Mina 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: