StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

katrinplommonpuré

Frureinhold.se / 01 Februari, 2012 - 10:16 / Hailey

nu när min lilla tjej börjat äta smakisar ändras även magen, igår märkte jag att hon var lite hård i magen :( stackarn, men som ni andra mammor vet kan katrinplommonpuré lösa upp små magar och jag kunde inte i min vilda fantasi tro att hailey skulle vilja svälja det äckliga :p haha men med en konstig min igår slurpa hon i sig en sked och gjorde inte mkt väsen av sig. Idag fick hon en liten sked till och när jag slöt igen burken blev hon helt gnyig och sparkade med fötterna haha gillar min lilla fis katrinplommon ? det smakar kräk (men det visade jag såkalrt inte) jaja väldigt bra om det funkar. Har även hört att kiwi puré kan hjälpa små bebismagar som blviti hårda :) lite bättre smak där kanske :D

Postat av: Pernilla

Kul att hon gillar katrinplommonen! Du kna ju alltid variera mellan både plommon och kiwi kanske, båda är ju mer än bara laxerande! Kiwi är väldigt rik på C vitamin bland annat, medans just katrinplommon är väldigt antioxidanta!

2012-02-01 @ 18:31:50
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: