StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hey ho lets go

Frureinhold.se / 29 Februari, 2012 - 10:17 / Hailey

Yes idag är det ons för er som inte redan visste de, snart helg igen :) tänk vilken hets det är för att det skall vara helg hela tiden :p Varje fredag är det ett gång facebookare som skriver om den härliga fredagen och minst 1 miljon bloggar inklusive mi ! Anyway idag skall jag och hailey in till torp en sväng, macys svindyra naturfoder har anlänt och jag skall köpa lite hailey stuff. Våtservetter gick som smör när hon bajdade 6-7 grr per dygn. Hon mår förövrigt bra nu och är i full gång :) Jag skrev igår att jag skulle mobilblogga mer, menade såklart videoblogga haha får se om jag kan samla mod :p det känns så sjukt tillgjort när man sitter och pratar framför en kamera inte alls som i verkligheten. Men jag tror att det hade kunnat vara roande :D kan ju alltid ha med hailey, kan amn sitta och snacka bebisspråk som låter så sjukt puttinuttigt :D undra hur de små tänker när vi mammor håller på med våran ''ååååhhh ahhhhh goo goo goo gaa gaa gaa '' mammmaaa , papppaaa'' haha :p Det ser ur att vara riktigt skönt väder ute idag med, så en promenad när vi kommer hem passa nog fint !
Hailey med sin kusin tuva i ski lodge sälen ! det var en sån underbar resa och nästa år är det dags igen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: