StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 25 Februari, 2012 - 10:06 / Foto

underbara sooool :D idag blir det att vara ute en massa, gå på en liten pickenick och greja med båten :) skall även försöka att ta lite fina kort på småfåglarna som äter som djur ute i syrenen. Det blåser lite ute, men vad gör det om man hittar ett läigt ställe. Kankse att man skall ta fram ute möblerna ? nä inte än, det kommer minst 1 bakslag innan våren är här :) Hailey sover för tillfället och jag och robin sitter och äter frukost. Ikväll är det hockey som gäller, hoppas på vinst, men det kommer att bli tuft riktigt tuft. Men dom får göra så gott dom kan, det verkar allafall som om slutspelet är klart vilket är skönt :) Förra året var ju en riktig flopp, uch uch uch, men iår känns det mkt bättre med spelar material och annat :)
härliga fredrik pettersson ! undra hur många spelare vi får ha kvar till nästa år !

Vad tror ni om denna våren ? lika härlig som förra året, I wish, förra året på påsk var vi hos mamma och pappa och grejade och då gick jag runt i bikini med min lilla mage :) Hailey låg och gottade sig i mammas mage, det var innan den exploderade och blev en stor bad boll haha tacka gud att jag har så bra kropp som återhämtat sig helt :) med en magsjuka i kroppen är jag nere i marsvikt haha hoppas dock att jag går upp dom 2 kg igen för man ser ju helt matt ut ! Sen klart att man fortfarande får lite balong mage när man sätter sig ner, men annars är dom som ''vanligt''. En sak som jag tänkt på är att när man vill röra på sig och kommit igång lite så blir man sjuk och kan inte göra ngt. Och när man är frisk så är man inte jätte pepp haha. jaja här kommer lite kort ifrån vårstarten förra året och fina magen från annies fotografering :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: