StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 21 Februari, 2012 - 06:30 / Hailey

Hello all fina läsare, ja nu har det varit lite tumult i ngr dagar och det är fortfarande inte helt bra. hailey har börjat äta majsvälling istället för ersättningen. De sägs att när ett barn har magsjuka eller har haft magsjuka nyss blir de extra känsliga emot laktos och kan därför göra att de tar längre tid innan de blir av med tex diaree. Hon är pigg och glad och äter bra, men hon är fortfarande inte hlet bra :( Robin blev ju som sagt sjuk igår, dock inga spyor, men feber och helt utslagen. Jag fick sån sjuk yrsel runt 19.00 tiden och gick och la mig vid 20.00, sjukt äckligt. hailey har vaknat 00.00-04.00-06.00 nu bestämde jag mig för att gå upp med henne och hålla henne vaken en stund, käka lite gröt och sen gå och lägga oss igen. Robin sover som en stock, inatt när jag vaknade var han rätt varm men har svalnat av nu :) hailey har aldrig haft ngn feber, peppar peppar hoppas hon slipper ! Fick även höra igår att grannen annika blivit sjuk :( uch tror att det är vi som smittat henne, fy vilken bacill vi råkat ut för, helt sjukt !!
———————————————————
Jag längtar lite tills på torsdag också, inte bara för att det är systers dag utan för att det är lite annat planerat just då :) inget speciellt alls, så egentligen hade jag väl kunnat skriva det här. Men det känns som om alla hundratals läsare som sitter och lusar igenom bloggen dagligen behöver inte veta just detta :) And yes I know varför ens börja meningen då, men det är skönt att få skriva av lite ifrån huvudet :) Btw så satt hailey helt själv igår utan stöd, dock i bara 15 sek, men det är en början. Hon örjar dra sig mer upp nu och försöker hitta balansen :) jätte sött !! Hon försöker också komma framåt när hon ligger på mage, men just nu blir det bara sprattel och inget resultat men hon är söt som försöker :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: