StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god förmiddag

Frureinhold.se / 02 April, 2012 - 11:37 / Shopping

När ni läser detta är vi på öppna förskolan i bokenäs :) hailey sover just nu så jag passar på att måla naglarna och sminka mig lite lätt :) Solen lyser så himla fint idag och hoppas det är lika gott ut som det ser ut :) Idag blir det ingen joggingtur för idag är det äntligen pilates igen :) som jag längtat, så det blir två turer till byggdegården :) Är så taggad att se hur kroppen beter sig och hur den sammarbetar med mig efter en veckas vila. Imorgon skall vi köra rundan igen och jag hoppas att det könns lika motiverande då. Jag sitter och kiakr på nya skor, jag älskar mina easytones men dom börjar ge med sig tyvär. Frågan är om jag skall köpa samma igen eller prova ngt nytt? jag måste ha ngt med svikt i sig för mina knän ballar ur annars. Har sett att reebok har fått in lite nya modeller av easytones och även helt nya modeller som ser ut som månskor haha :p Släng gärna iväg en kommentar om ni är bra på träningsskor, självklart länkar jag till er som tipsar :)
reebok traintone, dessa borde ju va de bästa för mig ?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: