StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping till Hailey

Frureinhold.se / 12 Oktober, 2011 - 21:22 / Shopping

Ja nu har jag fyllt på hennes garderob med ngr hundra, blir så trött på alla sidor, hm, lindex, ellos, nelly etc etc. det är ju verkligen inte mkt man kan köpa som finns i storlek 56. Våran lilla tjej kommer nog ha den storleken ett tag och det är så tråkigt att ha samma kläder hela tiden så nu har jag äntigen hittat lite kläder. Jag kan verkligen rekomendera kappahls hemsida. De har allafall ett utbud och ett bra sådant :D
lite smått o gott !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Jättefina kläder!!! =) Kommer hon bli så söt i!

2011-10-12 @ 23:08:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ellie hade också 56 LÄNGE så jag förstår vad du menar...

Den marinblå klänningen med luva å rosa spetsdetaljer har Ellan med, fast grå med vit spets! Vrååååålsöta!!

2011-10-13 @ 09:40:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: