StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nytt intresse...

Frureinhold.se / 05 Oktober, 2011 - 15:46 / Hailey

... ok kanske inte intresse haha men gud vad ''skönt'' det är att amma.. Vet inte hur andra mammor tänker, men precis innan mat är brösten sprängfyllda och den befrielsen när Hailey äter upp mig haha är väldigt skönt. gud vad sjukt det låter, men ni förstår nog vad jag menar :) Är väldigt glad att ammningen funkar hittils, jag har verkligen ingert överflöd av mjölk så får se hur länge det håller i sig. De påstår att om man bara ammar kommer de mjölk, men ah vi får se !! trist inlägg för er icke mammor, men jag får ju försöka roa alla ;)
farsinerad att de vet direkt de kommer ut hur de skall göra för att få mat :)

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Ja, det känner jag igen. Minns också att det va så skönt när det spända försvann! =)

2011-10-05 @ 16:46:24
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Ja, vi vill komma och leka snart igen!! =)

2011-10-05 @ 17:15:00
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: