StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

irriterande

Frureinhold.se / 05 Oktober, 2011 - 14:13 / Shopping

ja det är bara förnamnet, som ni vet blev min jacka förstörd när den tvättades och jag fick ett tillgodokvitto på 3700 :- som jackan kostade. jag var ju övertygad om att de skulle få in liknande eller åtmindstånde ngt snyggt. Men icke, det finns bara en jacka som e snygg och den kostar 8000 :-. Jag har varit inne på pondus miljoner gånger och än så länge inga snygga jackor. bara random dun typ, inte alls skoj. så om det inte kommer in ngr snygga innan min födelsedag så önskar jag mig presentkort på pondus, så får jag lägga till mellanskillnaden. Jag tycker egentligen inte en jacka är värd 8000 :- galet mkt pengar, helt insane, men vad skall jag göra liksom ?! gå runt och frysa hela vintern :( det suger verkligen, ångrar att jag inte tog kontanter istället så kunde jag köpt en annan jacka.. men men.. såhär ser den ut allafall !! as varm och go !!
svrta eller brun !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Men vännen, du måste väl kunna hitta en snygg jacka som inte ska kosta 8000kr?! herregud, jättemycket pengar för en jacka ju.. :P

2011-10-05 @ 16:49:25
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Kan du inte köpa nått annat än en jacka för tillgodokvitto på pondus och så köper du en jacka någon annan stans??

2011-10-05 @ 17:14:31
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Jo, men om din förra jacka kostade 3700kr så är det ju ändå mindre än hälften av 8000kr och då kan du ju köpa en jacka i en annan affär för 3700kr och köpa nått annat på pondus för ditt tillgodokvitto som du har på 3700kr istället för att köpa en jacka för 8000kr. Då få du liksom mer för pengarna om du förstår vad jag menar. Som du skrev att din förra jacka var bra! =)

2011-10-05 @ 20:04:06
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Linda

Precis min tanke haha :) Köp nåt annat... för den jackan var väl ändå inget speciellt heller eller?? Och för 8000:- :O hehe

2011-10-06 @ 10:24:14
URL: http://blindis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: