StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dermalogica

Frureinhold.se / 25 Oktober, 2011 - 10:56 / Shopping

Jag vet inte om ni minns det, men jag köpte ett dermalogica set för ett tag sedan och har nu snart använt slut fuktkrämen, jag köpte ett kit för normal/fet hy. Egentligen tror jag att jag hade kunnat köpa normal/torr, känner att jag inte riktigt får tillräckligt med fukt, men kompliterar med en fuktdusch. Tror den heter så allafall :p fanns med i kitet. Anyway jag är nöjd med profukterna och har nu köpt en ny fukttub, nu i storlek 100 ml, dyr som skam men jag hittade en bra säljare på tradera :) kan iallfall rekomendera dermalogica, för er som vill se närmre på produkterna finns det en butik på åhlens i nordstan :) check it out !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: