StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

1 november

Frureinhold.se / 31 Oktober, 2011 - 21:10 / Foto

Imorgon är det redan november månad och idag när vi var ute och fotade kändes det riktigt milt. Det var liksom snö vid den här tiden förra året och nu är det 11 grader varmt, eller kallt om man vill säga så :p Idag har vi som sagt tagit lite kort, känns som evighetersen och jag kände att det verkligen var på tiden. Få sminka upp sig och försöka göra sig till framför kameran ;) Men det blev lyckade kort, ngr flumkort men det hör till !! Hailey stensov under hela tiden, hon har varit en riktig ängel idag. igår var värre, hon skrek och skrek konstant, vaknade och somnade fram till 22.00 innan hon somnade ordentligt och vaknade sen kl 03.00 och sen 07.00. Men som sagt idag har hon varit helt underbar, skrattat och haft sig. Lillan ( Jennifer ) har varit hos oss hela dagen, riktigt mysigt med lite sällskap. 
Jag har en underlig känsla i kroppen, samma känsla som efter fl, asså precis efter, en total utmattning, vet varken in elelr ut typ. Får se om det ger med sig imorgon, får ta en dag av vila, rida en sväng om det inte regnar med sen vila. :) man blir så taggad att rida nu när man kommit igång lite, så jädra gött att känna hur kroppen blir starkare och framförallt mindre och fastare :) Nu när man tappar i vikt är det lätt att kroppen blir slapp, men inte hos mig, nono :) jag mår så bra av att ha en stakr kropp, eftersom jag har min värk är det ett måste. Hailey blir ju bara tyngre och tyngre så jag måste ju ha muskler om jag skall klara av att bära henne :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: