StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag

Frureinhold.se / 29 November, 2011 - 10:09 / Hailey

Japps då var det redan tisdag, tiden går så fort fast ändå långsamt haha :p Igår blev det itne mkt blogging men vi fick inte tillabak strömmen förän 12.00 på dagen. Då hade den varit borta sen 20.00 dagen innan. Snacka om att leva som en amish, det var fruktansvärt. Inget vatten, ingen ström och ingen värme, detta hade väl gått om man hade varit själv, men med ett litet barn i hemmet var det inte skojj. Vi fick värma vatten på glöggsättet med stearinljus under, direkt igår morse efter att hailey fick sin frukost åkte vi till torp så att jag fick äta lite. Köpte även en billaddare och en  ny hemtele. Körde en liten omväg på vägen hem occh såg vilka som hade ström, var riktigt sugen på att knacka på och fråga om jag fick flytta in ;) dock när jag kom över krönet hemma såg jag hur pannan började ryka så fint och elen var tillabak. Väldigt skönt och än så länge har strömmen inte försvunnit. De varnar för nya stormar och blir det ett enda uppbrott till flyttar jag till mamma och pappa tills detta är över.. :P
Idag skall jag göra ett röj här hemma, rensa ur massa skåp och sån som bara fylls av saker man ändå inte skall ha. Tänk när man ngn gång skall flytta och man gör ngr sånna här rens varje kvartal, då blir det inte så mkt när det kommer till kritan. Jag skall även gosa massor med hailey bus, lillfisen växer så fort så snart får jag väl inte pussa på henne så mkt som jag vill :p barn är verkligen underbara varelser !! Btw på tal om inget, var inne på hm igår och hjälp vilket shoppingsug man får nu när man ute i affärerna. Alla spelar underbar julmusik och allt är så fint. Det blir torp förbud för mig nu och ända fram till jul. no more haha !! Nä nu skall jag tvätta håret och se om hailey bus vill vakna. Hon slutade prata för en stund sedan, jag lägger alltid ner henne i sin säng efter frukosten som idag var vid 08.00 och idag låg hon i 30 min och pratade lite med sig själv och sin hund :p haha så sött och höra hur hon babblar !! pratkvarn !!
Haileys underbara faddrar !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: