StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dop

Frureinhold.se / 02 November, 2011 - 09:02 / Shopping

Ja nu har jag gjort två beställninar, en ifrån panduro och en ifrån partytajm. Riktigt bra sidor, panduro är ju panduro, mycket pill saker köpte all dekor där. Sen på partytajm köpte jag servetter, ballonger etc :) Om man skall ha barnkalas ngn gång skall man gå in där, www.partytajm.se riktigt bra !! Jag tänker inte prata pengar, känns så orelevant, men jag fick fråga robin igår om det kändes lite överdrivet med all dekor, men då fick jag till svar om det kunde bli för mkt för Jennifer Reinhold haha. Han har nog rätt, det blir väldigt fint. Måste till coop med och fixa med doptårta:) Sen skall underbara kusinen och hennes kille fixa med maten, de har ett café i skepplanda som även fixar med catering. Jag känner att det är skönt om mycket är klart i tid, för jag stressar lätt upp mig. Imorgon skall jag ner till götebor med syrran och luncha med mamma :) super mysigt, gjorde det endel när jag bodde i gbg, men efter att vi flytta till uddevalla har det inte blivit av :/ Men imorgon händer det igen :) tänkte gå in på lagerhouse och köpa lite ljus :) dom har ju mkt piluttsaker.

Glömde helt av att skriva att klänningen ifrån nelly kom och den passade som ett smäck. Måste hitta en bra axelbandslös bh bara att ha under :) Det får bli en liten överaskning på hur den ser ut tror jag ;) kan ju inte lägga upp allt direkt, då blir det inte spännande. Haileys klänning är köpt i NY så hon är riktigt chic den där sötnosen :) Jessica hittade en så fin klänning och en kofta :) Ibland undrar jag om jag är född på fel kontinent, jag älskar USA och all underbar shopping som finns där. Kolla macys liksom, 11 våningar med hur mkt saker som helst. Sen är ju NY helt underbart, en stad som aldrig sover, I love it !!
Nu får jag underhålla min skrattande bebis :) och macy såklart ;) passande namn min hund har va ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: