StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

11-11-11

Frureinhold.se / 11 November, 2011 - 11:16 / Hailey

idag påstås det bli en bra dag, men första gången på 9 veckor har jag en riktigt dålig dag :p känner mig som en  tickande bomb. Får la se hur allt artar sig under dagen, hailey sover, jag skall börja greja här hemma, bla. lägga en ansiktsmask. Det piggar upp lite, sen måste jag in och handla och ikväll måste jag tona håret för imorgon kommer camilla hit och sätter i extensions :D kommer bli såååå nice. En sak vet jag iudag, minsta lilla motgång eller person som stör mig kommer få höra ett och annat. En som däremot får mig att bli glad är hailey, hennes leende får en att smälta. Gullunge, imorgon blir hon 9 v :) 
Jag fick hem paket ifrån goboken igår, får paket varje månad. Förra paketet fick jag förutom barnböcker en bok om barns utveckling och denna gången fick vi sånböcker och en bok om barns sovrutiner och läggdags tips. Gillar verkligen tips och råd böcker, man får svar på många frågor och sen alla härliga barnböcker och leksaker som man får varje gång är toppen :) börja fylla haileys första bokhylla och leksaksföråd. 199 :- i mån kostar paket ifrån goboken, men de är värt vartenda krona :)¨
¨



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: