StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sweet Star AB - kungälv

Frureinhold.se / 05 Maj, 2011 - 18:32 / Tävlingar

Idag var jag och min syster inne i kungälv en sväng med barnen för att hitta en lämplig klänning till pappas kalas. Hoppet var nog det sista som lämnade oss, för gravid som är tog Jessica in mig på Små tufft som även har en butik som heter sweet i samma lokal. Jag kikade mest på alla fantastiska Miss Dee smycken som de sålde där men fick även lite tid att kolla på kläderna. Vad tror ni jag hittar precis innan vi skulle gå ? jo såklart en super snygg VILA klänning. Jag var ju bara tvungen att testa den. Jag googlade nu och såg att de även har en hemsida, så bor ni inte i kungälv och ändå vill ha dessa super snygga klänningar, tyvär har de inte så mkt Miss Dee på web shoppen, men i affären är det minst sagt ett stort utbud och de är alltid uppdaterade. !! Check it out !
Miss dee princess serien tillhör Små tufft, som förövrigt har super snygga barnkläder !!
http://www.sweetstar.se/index.do

Postat av: Camilla

Verkligen en jätte söt klänning! Du kommer bli så fin i den med din söta mage! måste lägga upp massa bilder sedan! =) fast det vet jag nog att du kommer att göra, du är så redig med bloggandet! =) det gillas skarpt!!!



Tack för namnförslaget förresten, Lexie är jättefint, men jag förknippar det med en hund, tror jag känner någon som ha en hund som heter så eller så är det nått jag bara ha fått för mig. ;) så kan det vara. Man tänker alldeles för mycket på andra saker som förknippar en med namn man tänker på. kanske därför det blir så svårt..



Kramar

2011-05-05 @ 20:13:33
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: