StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Spotify

Frureinhold.se / 24 Maj, 2011 - 14:04 / Music

Ja ni alla musikälskare vet säkert vid det här laget att spotify är en betaltjänst och jag höll ändå ut länge :p men nu gick det inte mera, nu fick jag uppgraderat så att jag kan lyssna på hur mkt musik jag vill :p Så jädra lågt av mig men ändå. Jag fick genast mkt mer energi än vad jag hade innan ! Sitter och lyssnar på spansk musik, jag måste verkligen ta upp min spanska igen asså ! älskar spanska så himla underbart språk och om vi ändå skall resa mkt i mexico bla. är det ju superbra att kunna spanska :p Hoolllaa !!

Postat av: Bella

lite kul att denna låten blivit så stor nu. den e ju direkt ny! såg du att don omar var med i fast five? :) grymt snyggt med rött hår förresten!

2011-05-24 @ 14:51:27
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja jag kommer köra på blond :) har haft mycket rött innan och det är inte det lättaste att få bort om man ska bli ljus. men jag har en förkärlek för det röda:) passar bra på grön ögda personer!

2011-05-24 @ 15:30:47
URL: http://dusunce.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: