StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pirates of the....

Frureinhold.se / 21 Maj, 2011 - 16:14 / Foto

Ja idag är det dags för den efterlängtade filmen, ngn som sett den ? skoj med 3D, får se om uddevallas biograf nu är så bra som de flesta säger. Jag är allafall super sugen på snacks och cola :D namnamnam, idag har vi grejat massor i trädgården, fyllt upp i karporten och börjat planera för mur och annat. Gud jag är så sjukt hungerig nu, känns som om jag inte kan skriva ngt skoj innan jag fått i mig mat. Idag blir det älg ryggbiff med klyftpotatis, sallad och sås. Så jädra gott, vi skall även äta bullar till efterrätt. Får la bli ngt litet inne i uddevalla sen med. Får ge er en outfit bild elelr nott sen för att roa er lite allafall :D

Postat av: Camilla

ja, precis varför ska man ändra sin klädstil bara för att man är gravid?!

Man behöver ju inte ens köpa mammakläder för det är ju så bra mode just nu! Mammakläder är oftast väldigt tråkiga dessutom.

Hoppas du gillar bion ikväll, jag tyckte den va helt okej! =)

2011-05-21 @ 20:03:30
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, ruskigt underbart :) Det är en känsla utöver de vanliga vill jag lova! Det är så svårt att förmedla känslan, men du är ju snart där själv :) Spännande!

2011-05-21 @ 21:04:05
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: