StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Morsdag vs Miss Dee

Frureinhold.se / 02 Maj, 2011 - 13:32 / Tävlingar

Morsdag är på ingång och tyvär räknas jag inte in i den kategorin riktigt än :p men nästa år smäller det, gud jag kommer att känna mig så vuxen :D Men för er mammor som nu har en dag att vänta på och ni barn som läser min blogg och vill ge er mamma en riktigt fin present skall kika upp nu :) För Miss Dee har ett stort utbud att komma med när det gäller att tillfredställa kvinnor :)Här kommer lite tips om vad som skulle passa nu till sommaren !!
super läckra läderarmband !
Läckra ringar
och stilrena örhängen.
För att hitta just din favorit och få en snabb och smidig leverans tycker jag att ni skall besöka www.blingit.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: