StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

buzzador och pepsodent

Frureinhold.se / 02 Maj, 2011 - 14:56 / Shopping

Som ni säkert ver är jag med i buzzador, där man får chansen att testa gratis produkter lite då och då. Det kan vara allt ifrån tandkräm, godis, checka sidor, love film, smink, parfym etc. det kostar såklart inget och man får ett mail varje gång man är vald till en ny kampanj !! Vill ni vara med på detta gå in på denna länken :) KLICK HERE ! glöm inte att skriva mitt alias som är jennifertang !! :) Men åter till produkten, jag fick nu testa pepsodent white now och har hunnit testa den ett tag. Jag vet itne om jag inbillar mig eller om det är möjligt för en tandkräm att göra tänderna vitare, men det känns om om de har en vitare nyans :p Spännande är det allafall !!

Postat av: Kajsa

Tack för tipset nu hoppas jag oxå få testa :) Ditt alias var ifyllt då jag bara följde din länk. Kram

2011-05-04 @ 17:11:34
Postat av: jennifer Täng - miss dee

skoj :D hoppas du får massa spännande erbjudande :) ibland kan det ta ett tag men håll ut !

2011-05-04 @ 18:22:07
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: