StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

äntligen hemma

Frureinhold.se / 13 Maj, 2011 - 19:09 / Shopping

efter tio timmar i bil är jag/vi äntligen hemma och nog att vi är trötta. Men vi är super nöjda och bilen är super fin !! Men nog om den nu. Vi stannade på torp och handlade lite mat innan vi kom hem och vi passade även på att shoppa lite :D yeeii.. Jag ville ha nya skor, en ny deo och ett nagellack !! fick hittat allt och även dom var super fina !!
Clean warm cotton är kanon för er som är gravida och inte vill använda parfym, deon luktar juvligt fräscht och håller jätte länge :) kanon !!

Postat av: Bella

Ja jag läste din Blogg en del när ni var där men såg inte direkt några sånna här bilder som jag la upp. Är det lika vackert i verkligheten? jag tror nog det blir en kortare resa till något ställe i europa först så man får se hur Lexus är att flyga med. Man vill ju inte flyga en evighet med ett barn som bara skriker :)

2011-05-13 @ 23:23:36
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅH jag har också det gula nagellacket...helt underbart somrigt och härligt på! =)

2011-05-14 @ 09:12:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: