StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

resor

Frureinhold.se / 14 Mars, 2011 - 11:27 / Resor

Gud jag älskar att se fram emot saker :P jag berättade ju att vi skulle till ski lodge i sälen v 4, (svin långt kvar men) sen var vi i danmark nu en snabbis och i maj åker vi till malaga, under sommaren skall vi åka massa båt, vara i blekinge en vecka och åka upp till strömsatad en sväng :p och såklart gå på iron maden :D Sen kommer vintern, ngn vinter semester blir det tyvär inte, men det kommer finnas annat att göra då :p men så v 4 åker vi till sälen igen :) wiiieee från min sida :) Låter som om jag inte älskar att vara hemma, tro mig det gör jag, men det är ju finessen med att åka bort :p man blir så glad när man kommer hem ;)

Malaga resan ser ut såhär :)
underbart :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: