StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny bh

Frureinhold.se / 29 Mars, 2011 - 18:19 / Shopping

ni som är eller har varit gravida vet ju hur mkt kroppen ändras sig och framför allt i början :) Man får en mage, kroppen kanske går upp en storlek på kläder etc. Men en sak som alla och då menar jag alla får köpa nytt så är det bh:ar. Det inbillar jag mig allafall, jag fick köpa nya nästan direkt och inte nog om att det gör nt i början, man blir mer kräsen. Spets och push-up var för min del itne att rekomenadera. Jag valde att köpa typ bh ifrån sloggi, dock är dom itne snygga till t-shirt så idag fiuck jag kommit till hm och köpt en biege t-shirt bh som sitter så sjukt skönt. Lär bli fler av den sorten i olika färger :) 
Jag köpte också nya gåskor till mig och robin :) det fick bli adidas svarta super sköna. det har jag saknat, ett par ordentliga gå skor som man skall ha när man är ute och går eller joggar. Vi tog en premiärtur direkt när jag kom hem i skogen, helt perfekta. Skall försöka att gå varje dag när jag kommer hem om det inte ösregnar såklart. Bra för både mig och bebis. Sen rider jag också, än sålänge går det toppen bra, tror att bebisen gillar när det skumpar :P ni får säga till om det blir dför mkt bebissnack, kan ju bli tjatigt i längden kanske :p skall allafall lägga upp en magbild senare så får ni se hur den har växt :) tog första bilden v 9, då var det inte mtk med den skall ni veta :O det tyckte man dock då. 
Om ni är intresserade över hur vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar etc och vad vi gått igenom kan kika in ikväll. Kan ju dra en lite nhistoria för er som tycker sånt är skoj :) tjing så länge nu skall vi äta fiskpinnar och makaroner ;) super gott !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: