StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bättre upplösning

Frureinhold.se / 30 Mars, 2011 - 14:40 / Foto

när man lägger in kort ifrån mobilen via mms blir korten så små, kanske kan fixa det med inställning men här kommer korten innan i större upplösning :)
det är macy som ligger ner och sören gosar med henne, dom två är riktiga kärlekspar :D

Postat av: Jennifer Täng - miss dee

Heej miia, jag publicerade inte din kommentar men jag blev också jätte glad när du skrev :) ja det är ju endel år sedan och du är inte lätt att hitta :P kikade på facebook men hittade dig inte där heller :) Du får gärna skriva mer på min mail hade varit skoj att se vad du gör nu för tiden och hur du har det :) Super skoj att du skrev och jag hoppas vi kan höras mera !! kramar Pinky ;)

2011-03-30 @ 17:48:00
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

hjärdöd. min mail är [email protected] är väldigt sällan inne på msn, men maila gärna :)

2011-03-30 @ 18:49:06
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: