StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

barnvagn

Frureinhold.se / 31 Mars, 2011 - 21:19 / Hailey

asså ni får säga vad ni vill nu, men vi har redan köpt en vagn. Ja jag vet super duper dunder tidigt, men efter UL åkte vi till babyproffsen för att kika på lite mysiga barnsaker och då hade dom en limited edition vagn som jag smälte för. Vi hade bestämt oss innan för emmaljunga city cross med hårdkorg, och tror ni itne den absolut vackraste vagnen som finns stod mitt framför ögonen ?! jo såklart. Så vi köpte den, med en go svart fleece liggpåse och ett matchande bäddset som man kan ha innan det blir kallt + lite regnskydd och skötväska :)
första 6 mån
resten :) skall även köpa en mindre sulky senare, men detta får duga till att börja med.
Allt detta gick på 7293 :- tror jag !!

Postat av: Camilla

hahaha.. bra smak du har Jennifer! Precis samma vagn som jag och Jesper har köpt!!! =) Den är verkligen superfin! =) kramar

2011-04-01 @ 07:22:31
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Jennie

när jag var gravid med melanie åkte jag också direkt efter ul och köpte barnvagn ;) med nayeli blev det inte av förrens månaden efter hon var född.

2011-04-01 @ 15:45:06
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: Mikael

Snygg

2011-04-02 @ 07:41:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: