StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Gårdagen i större bilder !!

Frureinhold.se / 19 Juni, 2011 - 10:21 / Shopping

Är riktigt nljd, nu skall vi bara bygga en trappa upp, sätta upp skärmar och köpa lite fler blommor. Ni ser nog inte blomman så mkt som vi köpte men det är en hibiskus orange/röd och en matchande rotting kruka. Vill ha en till kruka men större att ställa bredvid med en till blomma. Inte bestämt dock om det skall vara hibiskus eller hortensia :) eller kanske mangolia. Svårt men mycket färger skall det vara snyggt som tusan. Idag är riktigt skit väder, det regnar och är inte alls trevligt. Skall nog ändå ta oss ut och greja lite, igår hade jag så sjukt ont i mina höfter så idag skall kjag ha mitt bälte på mig hela dagen, jag vet ju att det hjälper. Nä nu får jag röra på mig ltie, men vi hörs senare !! tjing !

Postat av: emma §

svar: såliteså!vad bra :D

jorå med mig är det baaara bra, vad ska du göra idag? =) 1

2011-06-19 @ 11:04:27
URL: http://emmabsvensson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: