StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tvätta bebiskläder

Frureinhold.se / 14 Juli, 2011 - 11:57 / Hailey

Gud vad mysigt det är att tvätta upp bebiskläder asså, fick tagit mig i kragen nu när nästan allt är inköpt, lär säkert köpa ngt mera. Men nu är alla basgrejer för de första dagarna klara :) Tvättade även upp sängkläderna i barnvagnen och spjälsängsskyddet. Det är inget roligt väder idag ändå, så då får man passa på att greja med sånna innesaker ! Det blåser så mkt ute så att hästarna får vara ute lite längre, har ju full koll på dom om de skulle komma för mkt flugor, men just nu står de och vilar. Skönt för dom också, hur mkt dom njuter av att stå inne i boxen och sova är det skönt att vara ute och mysa. På tal om bebiskläder, det är verkligen ingen nackdel att överby ligger granne med bb, kan ju robin åka och köpa massa fint medan vi ligger och vilar oss :) mkt lättare när man vet vad det blir. Finns ju endel unisex, men jag gillar när killar har blått och tjejer rosa :)
Nä nu får jag ta och greja lite till, blir ju rastlös av att bara sitta här :) eller så är ja så trött att jag är rädd för att somna haha :p Vi hörs senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: