StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tisdag

Frureinhold.se / 19 Juli, 2011 - 11:12 / Hailey

Ännu en dag av sysslor att göra :D hela denna veckan är full med saker att göra, igår var det BM, idag är det föräldrargrupp, imon skall jag och svärmor spika carport, torsdag skall vi sova hos mamma o pappa, fredag ullared, lördag dop, söndag 1 års kalas. Detta är lite väl mkt för en gravidkvinna om ni frågar mig :D Men det är ju faktist bara roliga saker :D Det skall bli spännande idag och se vad de har att säga på FG. Skoj att se vilka som skall ha barn typ samtidigt :) knyta lite nya kontakter osv. Både jag och Robin skall åka vilket också är skönt :) Det är ju han som kommer vara min stöttepelare under FL. 
Jag satt igår och kikade på Nelly och junkyard efter lite höstkläder, det är fortfarande sparsamt :p Varför är man alltid så stressad, ååhh ge mig sommar och när vi väl har sommar så vill man ha höst. Nä skärpning, njujt av stunden och låt tiden ta sin tid !! varför skynda på när tiden ändå går så fort ?! Robin sa ngt sött igår, när vi låg i sängen och bebisen sparkade massor; helt otroligt att man kan älska ngt så mkt innan det ens finns hos oss !  han har så rätt så, jag är helt förälskad i lillskrutten och ännu vet jag inte ens hur du ser ut !!
Inte så bra ulkort, men det hör väl till ngn gång under grav att lägga upp :P Nu skall jag göra mig iordning, är egentligen trött som tusan, men det är bara att bita ihop för snart skall vi åka :) Skall nog slänga i mig en risifrutti med, svin gott !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: