StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

newborn

Frureinhold.se / 07 Juli, 2011 - 10:43 / Hailey

Jag bara älskar kappahls newborn serie, de har fattat grejen med att inte kolla könet innan födsel och designat kläder som är unisex :D så sjukt söta romantiskt biege färger på det mesta :) Har hittat en stickad mysdress där som jag bara vill ha !! så himal fin, kikade på den sist gång jag var i gbg. Love it !! Tips allafall till alla nyblivande mammor som inte vill kolla könet. Det verkar som väldigt många idag kollar könet på den lill* parveln där inne. Visst jag hade nog säkert också gjort det om inte robin hade velat ha en överaskning :D och jag är glad att han tänker så. Jag måste lära mig att ha tålamod !!
Källa

Postat av: Bella

Jäätttefin sparkdräkt på andra bilden! Tur de e lite svalare ute när din kotte tittar ut :)

2011-07-07 @ 11:20:41
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: emelie

Fina grejjor :) tycker det är underbart att de börjat med ekologiska kläder!

2011-07-07 @ 11:32:39
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: