StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 01 Juli, 2011 - 08:53 / Music

Uppe med tuppen, jag hade kunnat sova mkt längre :) min tid att gå upp är efter tio, då har jag oftast fått de timmar sömn som jag behöver. Nu sitter jag istället med macka och oboy, lite halvtrött och ont i magen. Om det är ngt bebisen är bra på nu så är det att sparka. Jag lär ha en riktig fighter i magen :p Man kan inte förstå vilken kraft de små paketen besitter !! Skall bli spännande och se om den är lika livlig när den kommer ut :) Idag är det svalare ute, lite regnstänk och moln. Men det gör inget, kan man få vila lite inne utan att få dåligt samvete :D Om en stund skall jag in till torp med större delen av robins familj, den veckavanliga inhandlingen av mat etc. 
Sen i eftermiddag skall vi även på IRON MAIDEN !!!! lycka på hög nivå, det skall bli så himla skoj ! fear of the dark live, awsome ! Vi har sittplatser som tur är, jag hade aldrig klarat av att stå upp i så många timmar. Det är jag, robin, Jessica och Mikael som skall gå och innan skall vi gå till athena och äta god grekisk mat :) inte fel !! Åker hemifrån vid tre tiden för att hämta upp Mikael och sen ner till gbg och hämta upp Robin och sen möta upp Jessica :) Hoppas att vädret håller sig okej, det verkar ju så allafall !!
Kommer bli såååå nicee ! hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: