StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 08 Juli, 2011 - 09:03 / Hailey

Ja då var det helg igen, helt underbart, dock vet jag inte varfl jag skulle gå upp så tidigt. Skall med de vanliga damerna på handlingstur men jag är verkligen heeeeeelt slut. Hade kunnat sova länge till, men å andra sidan är det skönt att få handlat nu på morgonen innan alla sommargäster kommer. Jag har sovit okej inatt, vaknar i vanlig ordning 1-3 och 5, dock har bebisen sparkat och bökat rejält inatt och min mage har varit riktigt spänd. Säkert liten effekt ifrån gårdagen. Men nu är det helg och då kan jag vila (kan jag iof. innan med). Robin kommer vara hemma hela helgen :) i lïke ! Det är riktigt skönt väder ute, svalt och molnigt, gud att man kan uppskatta sånt väder också. Men när man är trött och inte orkar varken ut eller in är det skönt att det inte är föööör varmt :p Jag var ute och gick en morgon promenad vid 5 med macy, det var helt tyst ute, hästarna sov så gott i hagen och daggen låg fortfarande kvar på ängarna !! Lugnet är vekligen bra för människan, det kunde jag sakna när jag bodde i gbg. 
Bild ifrån igår, här satt jag i 30 min och följde bebisen hjärtkurva, det började på 168 slag och var som lägst ca 130, läg länge på 150-153 men även på 140 och vissa stunder på 134. Gissa könet på den bebisen haha :p Ör ju omöjligt. Men det var allafall bra att den ändrade sig i puls beroende på hur den rörde sig. Så fort jag kände fosterrörelser skulle man trycka på en knapp och då såg man att pulsen gick upp :) Spännande det där. sen att jag fick göra ett UL var faktist skönt, dock är bebisen så stor nu så man fick liksom gå en del av kroppen i taget. Dock som jag skrev igår ville den inte ligga still så den hoppade fram och tillbaka som en vilde haha :p Våran lilla busunge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: