StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bildregn

Frureinhold.se / 15 Januari, 2011 - 11:12 / Resor

det är inte lätt att ladda upp kort med en dongel men jag gör ett försök :D
lite kort allafall, det har varit gräsligt dåligt fotograferat denna resan, men så är det ibland. Jag och Robin är inne idag, det är svin kallt ute och snöar, jag känner mig ltie seg och hängig så det blir ltie skidåkning och mys :) Det är bara mamma o pappa som är ute och åker ngr åk, sen när dom kommer tillbaka blir det nog en tur ner till byn för att kika lite :) Det ör mysigt det med. Imorgon bär det av hemmåt igen och på måndag är det dags för skola. Gud det är typ tre veckor sedan jag var i skolan pga lov osv :) kommer ju vara sjukt skoltrött första veckan haha ny kurs och allt. Jag fick tillbaka min hemtentamen igår med och den var godkänd, how awsome is that ?? svingött. Sånt är skönt att släppa förbi, jag har ju ett seminarie som jag skall göra den 26 jan som alla hade nu när jag var bortrest. Men det är helt okej, seminarie är lite min grej, prata och prata och prata :D ni som känner mig vet ju hur bra jag är på just det ;) 
Nu skall jag dricka lite kaffe och mysa med robin, ha en bra dag !! kör väl lite mobiluppladdning senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: