StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Miss Dee - capri

Frureinhold.se / 13 Februari, 2011 - 15:19 / Tävlingar

Underbara smycken ifrån miss dee, jag skrev ett mms inlägg för ngr dagar sedan om ett nytt arband till samlingen :) här kommer en bättre bild, me like a lot !! De kommer även en ny serie snart som ni bara inte får missa. Antingen följer ni min blogg och håller er uppdaterade här eller så går ni med i Miss Dee fanclub på facebook och deltar i massa spännande tävlingar etc :)

Postat av: Matilda

Hej, vill bara berätta att jag just nu har en tävling på min blogg där man kan vinna ett halsband från Jo'sign.se. Hoppas du tycker det här låter intressant och att du vill anmäla dig. :)



Btw, super fint armband! :)



2011-02-13 @ 20:45:44
URL: http://muttiz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: