StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 16 Februari, 2011 - 10:33 / Shopping

hej alla underbara läsare, med besöksrekord igår och dubbla läsare redan kl 10.00 på morgonen får man lite press på sig att skriva något intressant och skoj :P Jag kör nog på mitt race och så får vi se om det är intressant eller ej :p Jag har precis vaknat och har väl inte direkt startat hjärnkontoret men så mycket vet jag att mina kläder ifrån hm lär komma idag eller imorgon :D Det ser jag verkligen fram emot. Trots att våren inte är här så tänker jag trotsa med lite sköna färger, snygga tunikor och en fräsch känsla. Satt igår och kikade på ltie skor, och jag är helt såld på blommor :p blommor och converse :) Vilka skor känner ni för nu i vår ? Klackar är såklart super hett men börjar vi inte inse att det är såå mycket bekvämare att gå med låga skor eller möjligtvis korkskor ? :)
Vad tycker ni ? Skriv en kommentar om ditt favoritplagg nu till våren och jag lägger upp länkar till de personer som jag anser valt bästa plagget :) Snart sätt att tipsa varandra så kör på :)

Postat av: Anonym

kavaj/ väst istället för jacka :)

2011-02-16 @ 14:20:26
URL: http://espot.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: