StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vinnare av snuttis

Frureinhold.se / 02 December, 2011 - 12:04 / Tävlingar

nu har jag kikat igenom alla bidragen av den underbara snuttisen ifrån Frans & Friends. Jag fastande vid ett bidrag, där en manlig läsare valt att kommentera, läggerupp kommentaren här. Väldigt gulligt !
''Den skulle jag mer än gärna vilja vinna till min grabb på 14 månader. Snuttisar är det bästa han vet och att få ge honom denna i julklapp hade betytt så otroligt mycket.''//Jonas U

Vänligen maila mig på [email protected] dina uppgifter så är en snuttis snart påväg till dig !!
Glöm inte att gå in på deras hemsida och beställ hem ngt till er prins eller prinsessa !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: