StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

intresseklubben noterar

Frureinhold.se / 24 Augusti, 2011 - 11:07 / Hailey

Känns lite så men eftersom många läser min blogg och är intresserade över hur det går med grav. och annat så är det väl lika bra och berätta hur besöket hos bm gick. Jag var där lite tidigare för att sitta lugnt och stilla i ca 15 min, det var ju fokus på mitt blodtryck idag och därför denna avslappningsstund. Jag kom in och jag känner mig mkt bättre än förra veckan, men inte enligt mitt blodtryck. Tror att det låg på 120/95 båda gångerna till och med upp mot 100 i undertryck vilket inte är bra. Bm rngde upp till förlossningen för att fråga hur vi skulle gå tillväga. Anneli som bm på näl hette tyckte att vi skulle ta ett urinprov och självklart se hur jag mår bortsätt ifrån blodtrycket. Jag har ju kännt mig spänd och med huvudvärk till och från även kraftig illamående, men just idag är det helt okej. Urinprovet visade inget och allt annat var ju bra så vi skall dit på måndag igen på en större kontroll (om inte bebis hinner komma innan dess, som bm sa) Hon jobbar på fl i helgen så det hade passat mig väldigt bra om hon kunde vara den som förlöste mig. Hon mätte även hjärtljuden och de låg på 132 slag/minut :p bebisen låg fortfarande med huvudet nedåt vilket också var bra. Nu är det vila som gäller, passar iof. ganska bra eftersom det är skitväder. Uppdaterar roligare saker om en stund !! tjing !

Postat av: Camilla

oj, vad dumt att det inte var bättre denna gången. Ta det nu lugnt och vila en massa. <3

2011-08-24 @ 20:57:43
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: