StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inte skoj länge

Frureinhold.se / 26 Augusti, 2011 - 07:46 / Hailey

Jag vet inte om det beror på det höga blodtrycket elelr att det är slutet av grav. Men igår kväll var droppen, ligger i sängen helt ängslig, trött i kroppen, svårt att andas, svag puls, ja allt jobbigt. Natten har varit jobbig, knappt sovit och när robin gick upp vid halv 6 har jag inte kunnat somna om. Ligger och känner mig allmänt down, nästan gråtfärdig om jag skall vara ärlig. Orkade inte ligga kvar mer utan tog macy på en rask promenad, men tro inte att ngt händer för det. Känner mig fortfarande lika down och ensamast i hela världen. Okej detta kanske låter extremt överdrivet, men som sagt, nu är det itne roligt längre. Bebisen i sig gör inget ont utan det är kroppen som går emot än gång på gång. Får se hur dagen artar sig, skall försöak att uppdatera bätte idag än igår !! ttjing !

Postat av: Anna

Helt naturligt att känna som du känner. Det kan vara ett tecken på att fl är på g för då trycker bebisen på centra som gör att man känner sig lite mer deppig. Får hoppas att det är så! Snart är bebisen hos er och tänk vad mysigt det kommer att bli. :) Kram!

2011-08-26 @ 09:12:33
Postat av: Bella

dagarna innan bebis tittar ut vet jag att man kan känna sådär. Så snart e det nog dags! Inga två veckor övertid här inte ;D Kan man ju hoppas på iaf!

2011-08-26 @ 10:02:30
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: J- blivande mamma

man kan ju allitd hoppas anna, jag längtar eller ah vi längtar såklart, själva bebisen i magen gör inte mkt, den är inte tung eller så men jobbigt när det gör ont och så tror man det är på g och så inget.. suger :p

2011-08-26 @ 11:20:53
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Mickan

Sänder dig massa energi och styrka, snart är det över och då har du din guldklimp i famnen. Massa kärlek till dig!

2011-08-26 @ 12:45:37
Postat av: J- blivande mamma

Tack mickan, tänker på dig med, saknar dig som tusan !! hoppas vi kan ses snart !!

2011-08-26 @ 14:29:36
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: