StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hösttrend

Frureinhold.se / 22 Augusti, 2011 - 12:41 / Shopping

Nu har jag sagt upp mig ifrån sommaren och kollar enbart på höstkläder, tror att jag har hittat min nisch :p var inne på torp igår med Robin och vi hittade massor med fint. Spionerar ju på pondus nu dagligen för att se om de får in ngr snygga jackor :) Men här kommer lite sköna pica på kläder jag verkligen vill ha nu i höstmörkret.
Blusar med rosetter och jeans, sååå snyggt och stilrent !!
odd mollys kofta, älskar verkligen detta utförande på kofta och så en liten rosett också ;)
snygg tunika, med bruna stövlar och en skön mössa :) odd molly
också kanon mysig outfit även denna ifrån odd molly !!
Verkar som om jag får ta mnig en tripp till freeport och se om de har ngt bra utbud på outleten där nere. Ni som känner till odd molly vet ju att de är duktiga på tt ta betalt tyvär :/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: