StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dessa förvärkar

Frureinhold.se / 17 Augusti, 2011 - 11:32 / Hailey

Uch ja, i morse vid 5 vaknade jag av riktig smärta nere i buken, på kvällen innan hade jag haft huvudvärk och känt mig allmänt seg. Natten var okej, kunde bara ligga på vänster sida för annars gjorde det ont och just vid 5 var de som man fick jordens mensvärk. Men jag åt lite, vaggade i huset och tog två alvedon, pussade lite på min blivande man och efter en stund gav det med sig. Gick upp nu efter att ha legat och gottat mig i sängen lääänge och nu är det bara lite molnande. Nä bebis du måste stanna inne tills efter den 19 aug 13.30, yeye nu vet jag att alla borde vara lite nyfikna så i nästa inlägg kommer svaret vad som händer den 19 om inte bebis kommit innan :)
happyface !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: